Γιορτές για κατανάλωση
Μια γιορτή μας χτυπησε την πορτα .
Μετα τα σαρανταχρονα του αγίου Βαλεντινου τον Φλεβάρη, ηρθε την τελευταια δεκαετία και το Halloween ,η γιορτή των αγίων Παντων ,η μνήμη των νεκρών .
Θυμίζει κατι απο την Αποκρια ,λόγω των.μεταμφιεσμενων ,αλλα δεν εχει σάτιρα εχει μονο "Φάρσα η κερασμα" αλλιώς "trick or tears"
Κι ενω ξεκίνησε δειλά απο τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών ,περασε στα νηπια προνηπια κι αρχισε να απλωνεται σε ολες τις βαθμίδες της εκπαιδευσης ... εννοείται και σε κλαμπ ,καφετεριες ...στα γραφεία τελετών δεν είδα κάτι.
Μέσα σε ολη την ανάμπουμπουλα να εξηγήσουμε να ερμηνευσουμε ,να παρουμε θέση, να μαλλιοτραβηχτουμε διαδικτυακα η γιορτή επελαυνει αδιαφορωντας για τις αποψεις μας.
Προσπαθωντας να κατανοήσει ο παρατηρητής τη νεα μόδα , αντιλαμβάνεται .οτι οπως συνηθίζεται ελάχιστοι γνωρίζουν το ΤΙ ; και το ΓΙΑΤΙ; οι ππερισσότεροι εν αγνοια υιοθετούν τη γιορτή βρίσκοντας αφορμή για ενα ακομα ξεφαντωμα
Πολες οι μερες μεχρι τα Χριστουγεννα που και αυτα οπως και το Πασχα αποκτουν κοινό οταν καταναλώνονται!
Η γιορτή απλωνεται οταν μπαινουν στο παιχνιδι τα μαγαζιά που πουλανε τα καθε είδους αξεσουάρ.
Για να πουλανε πρεπει να διαφημιζουν για να διαφημιζουν χρειάζονται τον σφυγμο του μέσου αγοραστή, αρα τον διαφημιστη που θα επηρρεασει και θα ανεβάσει την αγορά εορταστικων ειδών .
Αν δεν είχαν οικονομικο ενδιαφέρον θα είχαν θα είχαν τόση απηχηση ;
Η γιορτή κι η σκολη αγγίζουν τον ψυχισμο των ανθρώπων οπου γης οι γιορτές προυπηρχαν κι είχαν εκτός απο τη χαρά και τα στοιχεία που απελευθερωναν απο τους φόβους ,τους καθωσπρεπισμους τις αναστολες ,λειτουργούσαν ψυχαναλυτικα θεραπευτικα .
Σήμερα ειναι το ιδιο; η μέρος της αγοραστικης θεραπειας ;
Πώς λειτουργεί το μασκαρεμα ,η σάτιρα , το τραπεζι,το γλέντι;
Εορταστικα; Καταναλωτικα;
Μηπως καταναλωνουμε περισσοτερο γλέντι απ' οσο χρειαζόμαστε;